Cours gratuits > Forum > Trouver un correspondant || En bas
greenarrow /English-Spanish corres
Message de greenarrow posté le 21-04-2012 à 23:39:00 (S | E | F)
Hi,
I'm 16 and i'm french.
I seach a pen pal, and you are all i search. ^^ I search someboby to be my pen pal, and to swapping gifts: i send you a box with gifts from France, and you, you do the same with gifts from were you live. Are you agree ?
I hope that you will my pen pal.
See you soon, Louison. =)
Hola,
Soy francesa, tengo 16 años y busco un amigo por correspondencia. Me gustaría hacer un intercambio de regalos de nuestros respectivos países: Voy a enverais una caja con regalos de Francia, y tu me enverais una caja con regalos de tu pais. Espero que mi propuesta te va a interesar.
Hasta pronto, Louison.
-------------------
Modifié par bridg le 21-04-2012 23:48
Message de greenarrow posté le 21-04-2012 à 23:39:00 (S | E | F)
Hi,
I'm 16 and i'm french.
I seach a pen pal, and you are all i search. ^^ I search someboby to be my pen pal, and to swapping gifts: i send you a box with gifts from France, and you, you do the same with gifts from were you live. Are you agree ?
I hope that you will my pen pal.
See you soon, Louison. =)
Hola,
Soy francesa, tengo 16 años y busco un amigo por correspondencia. Me gustaría hacer un intercambio de regalos de nuestros respectivos países: Voy a enverais una caja con regalos de Francia, y tu me enverais una caja con regalos de tu pais. Espero que mi propuesta te va a interesar.
Hasta pronto, Louison.
-------------------
Modifié par bridg le 21-04-2012 23:48
Cours gratuits > Forum > Trouver un correspondant